6/1-09 Babbel

Shit de är verkligen ett nytt år nu, redan lixom!!
2008 har varit ett jobbigt och omtumlande år, mycket skit men samtidigt har de haft sina ljusa stunder ibland, men bästa tiden på året var ju tyvärr i slutet, men men, det är väl så att man lär sig av sina misstag, hoppas ja! haha!

Kortfattat 2008:
-Kärleks kaos till höger och vänster
- Bra betyg i drama och datakunskap och att jag klarade matten
- Jobbat som en tok hela sommaren
- Tattuerat mig
- Bråk och tjaffs
- Bästaste vännerna
- Fester som faan! har verkligen festat som en tok!
- Gjort bort mig en MASSA gånger
- Träffat världens underbaraste människa som betyder så sjukt mycket!
- Opererat mig
- Fått reda på att jag ska få tandställning
- Skoltrött
- Fått två jobb
- De första lyckade nyårs firandet på 3 år

Ja, de var väl i korta drag 2008, och jag sa i januari att det skulle bli ett år då allt händer och minsann nästan allt hände.
Tyvärr har man ödslat för mycket tid på fel människor men den tiden har ändå varit en lycklig tid så ska fan inte klaga!
Kommer ändå på nått sätt sakna 2008 för alla bra stunder och all spänning för det har funnits en del, hehe! Men de håller jag nog för mig själv ;)
Inte kan jag sova heller, less! Saknar älskling så jag håller på att dö här, första natten utan honom sen mycket mycket länge, men ibland får man in inte alltid som man vill. Har kommit på en annan sak att jag är otroligt bortskämd, fast på ett positivt sett men det finns dom som påpekar de hela tiden, undra om det är så tydligt? Men jag har ändå haft en bra och lycklig uppväxt det är det viktiga tycker jag. Gud vad jag babblar, blir så när man skriver ner just det som flyger upp i huvudet. Men det är väl det en blogg är till för, eller? Okey nu ska ja sluta babbla och kanske snart försöka sova, snart....

Ska göra om mitt hår nu iallafall, är så trött på det som de ser ut just nu, så en drastisk ändring kommer ske inom kort.
Sen ska jag ta tag i min kropp nu, är såå frukansvärt less, känner mig bara fet och äcklig! Vill känna mig stolt och abra vilja visa upp den, har bra självförtroende(har fått tillbaka de nu efter många års slitande) men kroppen sänker mig, men det är ju så att jag kan göra något åt saken om jag bara ger mig fan på de! så nu jävlar! haha! Önska mig lycka till ;)

Näe Bitches, Dax att förs´öka sova! Natti natti!

Xoxo M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0