6/2-09

Oj, shit, nu va de så där as längesen ja skrev igen, men hinner inte med och orkar fakiskt inte.
Är så sjukt less på skolan nu, orkar inte plugga så de nästan blir så ja skiter i allt!
Hade två prov den här veckan och de kändes faktiskt rätt bra, men resultatet visar väl nå annat....
Håller på med körkortet som en tok nu så jag nångång ska bli klar, hoppas de blir snart!!!!

Sen har ja även lagt festandet på hyllan nu för en tid framöver, orkar inte de heller, kostar för mycket onödiga pengar, och man kan ha lika jävla kul ändå!

Näe, fyy fan, är nog less på allt nu bara, vill bara ligga på soffan under täcket och mysa med bra film och chips, det blir de hela den här helgen iaf, me like! =)

Är rätt nöjd över en sak i skolan idag, fattade allt på matten, helt fucking otroligt!!!!!! Hoppas de håller i sig bara så ja klara den, är min högsta önskan nu, vore sjukt underbart!

Ny gaddad igen är ja oxå =) en sjuksköterska pinuppa på sidan av magen, gjorde sjukt ont men nu sitter den där och ja är mer än nöjd kan ja säga! :D och snart kommer min lovley upp hit för att gadda sig, ska bli kul att träffa henne igen, saknar henne jämt!!!

Näe nu ska ja hitta på nå bättre, Förresten Grattis Emma på födelsedagen! =)

// Xoxo M.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-06 @ 15:45:04
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: MOWLSTON

Åh! Visst är det alltid härligt när man förstår allt i matten, då blir allt så mycket enklare och matte blir roligare! (:

2009-02-06 @ 15:48:50
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Visst är det alltid härligt när man förstår allt i matten, då blir allt så mycket enklare och matte blir roligare! (:

2009-02-06 @ 15:48:57
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-06 @ 15:55:09
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Fprobban

Hej, kolla gärna in min fotoblogg har en hel del fina bilder där.



Och det kommer komma många fina framöver så håll koll.



Mvh Fprobban

2009-02-06 @ 15:58:12
URL: http://fprobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0