19/10-08 Förvirrad

Min helg har varit bra, dålig, ledsam, lycklig, förvirrande, ja alla känslor ni kan tänka er har varit den här helgen.
Är skapligt snurrig och mitt liv är helt upp och ner just nu, men som ja säger till alla måste ja ju tro på själv också
att allt löser sig förr eller senare vare sig man tror de eller ej!

Hoppas verkligen allt löser sig snart och allt klarnar upp är som sagt en hel del förvirrad men de är ju av sina misstag man ska lära sig (:

Annars har ja haft en bra helg,
Fredag: filmkväll och det var riktigt mysigt, blev Armageddon och skönheten och odjuret, massa godis ock chips och dip, mums (:
Lördagen: blev väckt vid 10 och skulle hämta Herbert mitt nya foster barn (: en leguan som är super lugn och jätte vacker, sen blev de 3 timmar på e-center med brow, vi sålde bingolotter inte allt för roligt dock, men men man är ju så snäll. Sen blev de hem och göra sig snygg för ja skulle på överasknigsfest hos Timmy men när ja kommer dit är han redan hemma den jäveln ;) så de blev mys och sen krogen där hände de saker kan ja säga, men hoppas att de slutar bra som min magkänsla säger att det kommer att göra.

Så nu Söndag sitter ja här, har tvättat hela dagen och ska snart på kalas och tjocka i mig lite tårta, mums!! Sen blir de bara mys.

Ja har inte älskat dig färdigt! 


Kommentarer
Postat av: ellner ;>

men maddis.. om du vill börja tjäna pengar på din blogg, läre du uppdatera oftare! :D

2008-10-23 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0