13/10-08 varför är allt vackert så jävla farligt?

oj det var verkligen skamligt längesen ja bloggade, sorry peoples!

mkt har hänt den senaste tiden, ja har insett att ja är fri å har gett upp min kärlek me tanke på hur de har varit, ja paller helt enkelt inge mer!
så nu e de över å ja e fri som en flygande fågel :D

Livet leker eller? jo de skulle ja säga att de gör. herregud, ja e singel, å 18 :D

HAr precis städat huset åt min mor, hoppas hon blir nöjd för ja e helt slut, de e inte bara även fast vårat hus inte e så stort.
Va även ivä´g på undersökning i hudik i torsdags på öron, näsa hals mottagningen pga mina halsmandlar å de e klart att de blir operation, Thank God! hade erkligen inte pallat om de inte skulle bli nån för ja har ofta svårt att andas, e alltid tjock i halesen, slemmig, grötigt tal å sover skit dåligt på nätterna, så skolan tar en massa stryk för ja orkar verkligen ingenting, men mina lärare är rätt förstående (:
Så innan jul skulle ja få en tid för ja va tydligen akut, va ganska obehagligt när ja va dit för dom va tvungen att gå in me en kamera genom näsan för de kom inte åt via munnen!
hade ont i näsan hela dagen! men men de gick bra å dom tog även blodprov å ja varken skrek, svimmade eller grät! Helt otroligt (: satt bara tok lugn å tittade på.

Har även hat praktik i 5 veckor men ja va sjuk första veckan (skräll)  de va riktigt kul å lärorikt, va på bollnäs sjukhus avd 3 dit dom kommer före å efter op har fått gjort otroligt mkt! de ja e expert på e att dra drän å sticka i fingrar, drän e alltså en slang som förs i om man tex op ett knä för att ta bort överflödigt blod, så de e mkt blod! (:
sen va ja på op, akuten, rötngen, å endoscopin (: som sagt lärt mej en hel del!

näe nu e ja bajs trött å måste sova, god natt mina vänner!

/ M.

Har ja verkligen älskat dej klart? ja de har ja nog!

Kommentarer
Postat av: Moster!

Herrejösses! Äntligen har du kommit på att han förstör dej!

Har bara väntat på att du kommit till sans....välkommen tebax skruttan! Nu kan du bli vår vanliga Maddis igen.....wiiieee.

Pussa på!

2008-10-14 @ 09:07:49
Postat av: Emma

Oh, Maddis, har du bestämt dig för att vara singel nu :P Jag kommer hem snart :D Så då måste vi träffas och gå igenom vad som har hänt de senaste månaderna ;) Lööv yah!

2008-10-14 @ 15:57:53
Postat av: rozie

Hej Maddis! Läs min blogg också ^^

2008-10-18 @ 12:14:31
URL: http://rozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0