17/11-08 Depp dag

Usch!

idag är de ingen rolig dag känner jag. Känner mej jätte deppig, men det är nog ganska förståligt pga var på ett möte tidigare idag om Lys så nu ska vi göra allt vi kan för att få hem henne och hennes lilla dotter. Sen hämtade jag mina saker så nu är allt verkligen över, det känns jätte jobbigt men de måste bli så här, vi funkade helt enkelt inte och det värker i mitt hjärta kan jag säga.....

Sitter och väntar på bästaste nu, ska plugga som fan! behövs men har ingen ork eller lust men jag måste...
Måste prata lite också känner jag.

Nä nu ska de tamej fan bli en stor ändring med mitt liv! pluggandet och träning ska sättas på topp nu kan ja lova, det måste verkligen det. Har inget mer att säga och ingen lust att skriva heller så....


Xoxo M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0