Utkast: sådär ja, ...

sådär ja, var väl lycklig i ungefär hmm två sekunder sen rasade allt igen.
Hur kan jag vara så jävla dum? och vad tänkte jag med?


Det är det ingen som vet och faan inte jag heller. men det är bara att fortsätta livet som vanligt, det är ju tur att man fick reda på det i tid så man inte väntat förlänge.
Men som jag alltid säger till alla andra: Det löser sig förr eller senare vare sig man tror det eller ej. men varför gör det så frukansvärt jävla ont!?

Sitter här alldeles ensam en fredag kväll, är det normalt? ja kanske, men jag vill inte sitta här ensam, vill ut men är för feg..... fast jag tror nog att det var ett bra beslut.

Haft en bra dag iallafall. varit med mina bästa tjejer spelat golf ätit kebab o sen åkte vi ut med båt, undebart! Hoppas det blir snart i

Kommentarer
Postat av: danne

varför för feg att gå ut?:/ hoppas det gör mindre ont snart

2008-07-12 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0