Underbart!!

Det här är ju jävligt kul, eller inte.

Märkte igår att jag börjat få munsår, IGEN! och inatt när jag vaknade hade ja gris ont i halsen. Fy faan säger ja bara.
Så nu sitter ja här, världens fetaste underläpp, tok ont i halsen och öm i hela kroppen.
Och toppen på allt ja, då är det fin väder idag och lilla jag måste jobba, BLÄ!

Vill bli frisk.....

// M.

Uppdaterar kl 13:03

Faan huvudvärken vill inte gå över, alvedon verkar inte bita på mig.
Fortfarande ont i hela kroppen o halsen, tror de kanske är lite feber på g, hoppas inte har verkligen inte tid att bli sjuk nu.
Ska försöka att stoppa i mig lite nudlar nu och sen bär det av till jobbet, jobbar 14:15-21:45 ikväll, inte coolt, men men.

// M.

Kommentarer
Postat av: Sara Lilja

Tja, får jag lägga in din blogg på min blogg? :oP

2008-07-08 @ 16:26:42
URL: http://saraliljestrand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0