Shit!!

Sorry att jag inte skrivit så mycket nu men jag har inte mått så bra och det har varit lite läkarbesök och det visar sig att jag troligen har körtelfeber, alla symptom visar på det men jag får inte svar förens om en vecka.

Körtelfeber är då en sjukdom som även kallad kysssjukan den smittas bara genom kyssar, sex och blod så det blir inget sånt för mig nu, haha!
symptom är feber, svullna halsmandalr och fulla med vita prickar, ont i varenda led och muskel och det värsta är att levern blir förstorad...

Så det känns ju skit roligt dom sa idag på hälsocentralen att jag inte fick göra något annat än att bara ligga hemma på soffan, och det är ju just en sån person jag är, eller inte! Är rastlös redan efter en dag. Men eftersom det inte är luftburen smitta hoppas jag att någon trevlig själ kan komma och umgås lite med mig, visst det kanske inte är det roligaste eftersom jag inte får göra något men jag behöver verkligen sällskap annars går jag under!

Så just nu lever jag på nyponsoppa, fruktsoppa, piggelin, alvedon och hopp om att kunna komma tillbaka till jobbet, fatta vad mycket pengar jag går miste om tackvare den här skiten! Fyfaan!!!

Men en sak kanske är lite bra, jag kan ju inte äta speciellt mycket så då kansk jag går ner lite i vikt, fast det är ju kanske på fel sätt men ändå, haha!

// M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0