30/7-08

Fyy faan med allt!
Trodde verkligen det skulle funka även om det skulle ta tid. Men jag bara försör allting, tydligen!
De som varit har varit underbart, trodde inte man kunde vara så lycklig och må så bra som du fick mig att göra men tydligen men tycärr så vände allt så snabbt bara för att jag råkar ha dåligt självförtroende som jag haft i närmare 7 år!
Kan du inte bara förstå?! Eller åtminstonde försöka förstå och få mig att må bra igen! Vill spendera varenda minut med dig men det är tydlige för mycket att be om!

När nu jävlar blir det jobba och träna för fulla muggar har ändå inget bättre för mej!

Men hoppas iallafall att du en dag ska förstå mig!

Jobbar som en tok, men det blir pengar iallafall och det är ju bra! Ledig imorgon och då blir det umgås, steka, träna och festa kul som faan!

Sova nu....

// M.

Kommentarer
Postat av: Moster

Vad har nu hänt?

2008-07-30 @ 18:05:06
Postat av: Natta

ringa mig nån dag?

2008-08-09 @ 00:15:48
URL: http://lightmeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0