21/7-08

Herregud vad jag slarvat med min blogg nu, men det har varit en hel del i helgen, inte suttit ågot vid datan så..

Fredan va riktigt kulig, festade med grabbsen, va på muskan och hade det riktigt trevligt!
Lördan ska vi ju inte prata om hur jag mådde, som jag förtjänade kan jag säga, och jag vet verkligen vad en "hejdå me dej" är för något, gott men livsfarligt! haha!
 
Lördagen gick vldigt segt, men vid 18:00 ca kom alla o de blev grilla och sjunga sing star, kuligt!
Sen blev de Stenö men det sög verkligen så hemfärd blev det och läggdags..

Söndagen var mysig, red på en häst, haha och det gick väldigt bra, sen blev det fotbolls träning och det gick väl upp och ner men jag var eller är långt ifrån nöjd, men hoppas det går bättre nästa gång.

Och idag har jag jobbat, det var skönt att vara tillbaka till det vanliga igen men jag var helt slut när jag kom hem idag, haha! Nu blir det bara mys.

// M.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-22 @ 10:44:06
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: victoria

fullt upp där i helgen !

2008-07-28 @ 19:57:49
URL: http://victoriahedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0