14/7-08

jahap nu sitter man här igen då. Livet rullar vidare kan man säga.
Vart hemma hos Kimmelimmen idag och jag kan bara säga att jag äger på Guitar hero! haha!
Lever fortfarande som ett litet ? och hoppas jag får veta snart, men det tror jag..

Var tidigare idag nere i stugan för att hälsa på världens bästa mormor och morfar, älskar verkligen dom!
Fick två blomster keckar eftersom jag har namnsdag nästa vecka. Så jag o mami bar iväg in till the big city och jag köpte tillslut något jätte fint fråga mig inte vad blommorna heter för jag har ingen aning, haha!

Se åkte jag hem och åt lite amerikanska makaroner, BLÄ! men det gick i, haha! Alltid gott när mamma eller pappa lagar mat. Sen åkte jag hem till Kimmelimmen och spelade lite.

och nu sitter jag här, glor på sex and the city med mami, mysighets faktorn är inte den största men lite iallafall.

// M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0