21/8-08

Nu är det gjort! Ja är märkt för livet och jag är SUPER nöjd, är så jävla mallig och vill bara att he världen ska se dom :D

Gjorde det ont frågar många, svaret är ja för säger jag nått annat ljuger jag, men det är helt klart en smärta man kan stå ut med för det jorde ju inte skit ont. Lätt något jag kommer att göra om! Fick ja skulle ja göra det nu :D

Så började ju skolan idag, helt okey att komma tillbaka, skönt att träffa alla igen, märktes att man saknat dom även fast man inte tror de, haha!
Och att komma tillbaka till det normala med lite ordning och rutiner ska också bli skönt, för även fast man jobbat hela sommaren har det inte varit normalt, men vafan det har ju vart sommar! haha!
Är man 18 år på sommaren då är inget normalt, haha!

Sommaren har varit helt okey den med, synd på vädret... men men finns inget man kan göra åt saken så varför klaga egentligen,, hmm.. jo för vi är beroende av att klaga så är alla männsikor och så kommer det alltid att vara, vare sig man vill eller ej, jag klagar och "skvallarar" men vafan det gör ju alla!

Idag är jag jävligt off, men det är väl inte så konstigt kanske, haha! Får skylla mig sjäkv om jag går och sjunger karaoke när jag ska upp, sovit tre timmar.... så jag får lagligt vara trött (:

Hoppas, hoppas att jag får träffa Myspys idag, det känner jag att jag behöver nu.

Jaja, nu får de duga, see you babe! Mjau...

//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0